Specialiosios pedagoginės ir specialiosios pagalbos paskirtis – didinti asmens, turinčio specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymosi veiksmingumą.
Specialiosiomis pedagogėmis gimnazijoje dirba
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietų pertrauka |
Priėmimo valandos |
Pirmadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
|
Antradienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
9.00 – 12.00 |
Trečiadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
9.00 – 12.00 |
Ketvirtadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
|
Penktadienis | 8.00 – 16.30 | 12.00 – 12.30 |
|
Kontaktai
6b klasės vadovė
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietų pertrauka |
Nekontaktinis laikas |
Pirmadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
|
Antradienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
9.00 – 12.00 |
Trečiadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
9.00 – 12.00 |
Ketvirtadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
|
Penktadienis | 8.00 – 16.30 | 12.00 – 12.30 |
|
Kontaktai
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietų pertrauka |
Nekontaktinis laikas |
Pirmadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
|
Antradienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
9.00 – 12.00 |
Trečiadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
9.00 – 12.00 |
Ketvirtadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
|
Penktadienis | 8.00 – 16.30 | 12.00 – 12.30 |
|
Kontaktai
Specialiojo pedagogo funkcijos
- Atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms bei įvertina pažangą mokykloje.
- Numato ugdymo tikslus ir uždavinius bei jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius SUP (specialiųjų ugdymosi poreikių) mokinių poreikius bei galimybes, ir juos taiko bendradarbiaudamas su mokytojais dalykininkais, SUP mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, mokyklą aptarnaujančios pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais.
- Padeda SUP mokiniams įsisavinti ugdymo turinį (specialiojo pedagogo kabinete ar klasėje) ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų poreikių turinčio mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus.
- Teikia metodinę pagalbą mokytojams, SUP mokinių tėvams (globėjams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir juos konsultuoja.
Specialusis pedagogas | Atnaujinta | Dydis | ||
---|---|---|---|---|
Mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų) pedagoginiu, psichologiniu, medicininiu ir socialiniu pedagoginiu aspektais įvertinimo ir specialiojo | 2025-01-23 17:49:06 | 134.72 KB | ||
Ugdymosi skyrimo aprašas | 2025-01-30 09:47:47 | 18.21 MB | ||
Rekomendacijos įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas bendrojo lavinimo mokyklose | 2025-01-23 17:49:13 | 2.11 MB | ||
Foneminės klausos lavinimas. Žodžio garsinė analizė | 2025-01-23 17:49:13 | 593 KB | ||
Ugdymo turinio individualizavimas ir diferencijavimas | 2025-01-23 17:49:16 | 8.88 MB | ||
Vaikų autizmas | 2025-01-23 17:49:17 | 1.81 MB | ||
IT taikymas specialiojo pedagogo ir logopedo darbe | 2025-01-23 17:49:18 | 1.21 MB | ||
Daugiakalbė aplinka | 2025-01-23 17:49:18 | 560.5 KB |
Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo organizavimas
1. Specialiųjų poreikių mokinių ugdymas organizuojamas ir vykdomas pagal mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo organizavimo tvarkos aprašą (ŠMM ministro įsakymas 2011 m. rugsėjo 30 d., Nr. V-1795) ir specialiųjų poreikių mokinių ugdymo organizavimo tvarkos aprašą, patvirtintą gimnazijos direktoriaus 2015-09-23 įsakymu Nr. V-212:
- mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, mokomi pagal pritaikytas pradinio, pagrindinio bei vidurinio ugdymo bei individualizuotas pagrindinio ugdymo programas.
- dalykų Bendrąsias programas pritaiko ar individualizuoja dalyko mokytojas, atsižvelgdamas į mokinių gebėjimus ir galias, konsultuojamas specialiojo pedagogo ar logopedo, Vaiko gerovės komisijos narių, įvertina pedagoginės psichologinės tarnybos specialistų rekomendacijas.
- Vertindami specialiųjų poreikių mokinių pažangą ir pasiekimus mokytojai vadovaujasi Vilniaus r. Pagirių gimnazijos Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo aprašu, patvirtintu direktoriaus 2017-08-31 įsakymu Nr. V- 264. (2 priedas).
- fiksuodami specialiųjų poreikių mokinių asmeninę pažangą mokytojai vadovaujasi Mokinių asmeninės pažangos stebėjimo, fiksavimo ir pagalbos mokiniui teikimo tvarkos aprašu, patvirtintu direktoriaus 2017-08-31 įsakymu Nr. V- 264. (3 priedas).
2. Specialioji pedagoginė pagalba, specialiosios pratybos mokiniams teikiamos per pamokas ir ne pamokų metu (atskiras tvarkaraštis), išskyrus logopedines pratybas, kurios atliekamos ne pamokų metu, o mokiniams patogiu laiku.
Mokiniams, besimokantiems pagal pagrindinio ugdymo individualizuotą programą, individualus ugdymo planas sudaromas, atsižvelgiant į mokinių nežymų intelekto sutrikimą, mokymosi formą, mokymo organizavimo būdą, klasės paskirtį.