Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo grupės sudėtis
Eil. Nr. |
Vardas, Pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos grupėje |
---|---|---|---|
1. | Gražina Rudienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui, IT mokytoja metodininkė | Narė |
2. | Jovita Kivarienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui, užsienio (anglų) kalbos mokytoja metodininkė | Narė |
3. | Joana Vaiciulionis | Užsienio (anglų) kalbos mokytoja metodininkė | Narė |
4. | Rima Petruškienė | Pradinio ugdymo mokytoja metodininkė | Narė |
5. | Ieva Garnytė | Fizinio ugdymo vyresnioji mokytoja | Narė |
6. | Danuta Ustilo | Pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja | Narė |
7. | Gražina Stepanova | Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė | Narė |
8. | Irena Babinska | Chemijos mokytoja ekspertė | Narė |
9. | Halina Parvicka | Užsienio (rusų, vokiečių) kalbų vyresnioji mokytoja | Narė |
10. | Renata Šimkovič | Istorijos vyresnioji mokytoja | Narė |
11. | Aleksandra Vent | Muzikos vyresnioji mokytoja | Narė |
12. | Nijolė Šerpytienė | Geografijos vyresnioji mokytoja | Narė |
Apie mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo grupę
Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo grupė yra sudaroma siekiant vertinti ir gerinti mokyklos veiklą, užtikrinant, kad mokykla atitiktų aukščiausius kokybės standartus. Šios grupės tikslas – analizuoti mokyklos darbo rezultatus, procesus ir aplinką, nustatyti stipriąsias ir silpnąsias veiklos puses, parengti rekomendacijas tobulinimui bei užtikrinti nuolatinį mokyklos tobulėjimą.
Pagrindinės šios grupės funkcijos
- Veiklos įsivertinimas – atlieka išsamią mokyklos veiklos analizę, vertindama įvairius aspektus, tokius kaip mokinių pasiekimai, mokymo metodai, administravimo procesai, infrastruktūra ir kt.
- Kokybės rodiklių nustatymas – nustato aiškius kokybės rodiklius, pagal kuriuos vertinama mokyklos veikla ir jos atitikimas kokybės standartams.
- Atsiliepimų rinkimas – organizuoja apklausas, interviu su mokytojais, mokiniais, tėvais ir kitais bendruomenės nariais, siekiant gauti išsamią informaciją apie mokyklos veiklą ir jos stipriąsias bei silpnąsias puses.
- Tobulinimo rekomendacijų rengimas – remiasi surinktais duomenimis ir išvadomis bei rengia rekomendacijas, kaip tobulinti mokyklos veiklą, pasiekti geresnių rezultatų ir užtikrinti nuolatinį tobulėjimą.
- Kokybės užtikrinimas ir kontrolė – padeda įgyvendinti kokybės gerinimo priemones ir stebi jų įgyvendinimo pažangą, taip pat reguliariai vertina, kaip sėkmingai pasiekiami užsibrėžti tikslai.
Ši grupė prisideda prie mokyklos bendro tobulėjimo, siekiant užtikrinti aukštą švietimo kokybę ir gerinti mokinių ugdymo rezultatus.
Tikslai ir uždaviniai
- Tinkamai taikyti Geros mokyklos koncepcijos nuostatomis pagrįstas rekomendacijas įsivertinimui atlikti.
- Surengti visuminį bei giluminį gimnazijos veiklų įsivertinimą, formuojant problemų krepšelį.
- Gautomis išvadomis vadovaujantis, pateikti pasiūlymus strateginiam, metiniam bei kasdieniam veiklos planavimui.