Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo grupė

Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo grupės sudėtis

Eil.
Nr.
Vardas, Pavardė Pareigos įstaigoje Pareigos grupėje
1. Gražina Rudienė Direktoriaus pavaduotoja ugdymui, IT mokytoja metodininkė Narė
2. Jovita Kivarienė Direktoriaus pavaduotoja ugdymui, užsienio (anglų) kalbos mokytoja metodininkė Narė
3. Joana Vaiciulionis Užsienio (anglų) kalbos mokytoja metodininkė Narė
4. Rima Petruškienė Pradinio ugdymo mokytoja metodininkė Narė
5. Ieva Garnytė Fizinio ugdymo vyresnioji mokytoja Narė
6. Danuta Ustilo Pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja Narė
7. Gražina Stepanova Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė Narė
8. Irena Babinska Chemijos mokytoja ekspertė Narė
9. Halina Parvicka Užsienio (rusų, vokiečių) kalbų vyresnioji mokytoja Narė
10. Renata Šimkovič Istorijos vyresnioji mokytoja Narė
11. Aleksandra Vent Muzikos vyresnioji mokytoja Narė
12. Nijolė Šerpytienė Geografijos vyresnioji mokytoja Narė

Apie mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo grupę

Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo grupė yra sudaroma siekiant vertinti ir gerinti mokyklos veiklą, užtikrinant, kad mokykla atitiktų aukščiausius kokybės standartus. Šios grupės tikslas – analizuoti mokyklos darbo rezultatus, procesus ir aplinką, nustatyti stipriąsias ir silpnąsias veiklos puses, parengti rekomendacijas tobulinimui bei užtikrinti nuolatinį mokyklos tobulėjimą.

Pagrindinės šios grupės funkcijos

  • Veiklos įsivertinimas – atlieka išsamią mokyklos veiklos analizę, vertindama įvairius aspektus, tokius kaip mokinių pasiekimai, mokymo metodai, administravimo procesai, infrastruktūra ir kt.
  • Kokybės rodiklių nustatymas – nustato aiškius kokybės rodiklius, pagal kuriuos vertinama mokyklos veikla ir jos atitikimas kokybės standartams.
  • Atsiliepimų rinkimas – organizuoja apklausas, interviu su mokytojais, mokiniais, tėvais ir kitais bendruomenės nariais, siekiant gauti išsamią informaciją apie mokyklos veiklą ir jos stipriąsias bei silpnąsias puses.
  • Tobulinimo rekomendacijų rengimas – remiasi surinktais duomenimis ir išvadomis bei rengia rekomendacijas, kaip tobulinti mokyklos veiklą, pasiekti geresnių rezultatų ir užtikrinti nuolatinį tobulėjimą.
  • Kokybės užtikrinimas ir kontrolė – padeda įgyvendinti kokybės gerinimo priemones ir stebi jų įgyvendinimo pažangą, taip pat reguliariai vertina, kaip sėkmingai pasiekiami užsibrėžti tikslai.

Ši grupė prisideda prie mokyklos bendro tobulėjimo, siekiant užtikrinti aukštą švietimo kokybę ir gerinti mokinių ugdymo rezultatus.

Tikslai ir uždaviniai

  1. Tinkamai taikyti Geros mokyklos koncepcijos nuostatomis pagrįstas rekomendacijas įsivertinimui atlikti.
  2. Surengti visuminį bei giluminį gimnazijos veiklų įsivertinimą, formuojant problemų krepšelį.
  3. Gautomis išvadomis vadovaujantis, pateikti pasiūlymus strateginiam, metiniam bei kasdieniam veiklos planavimui.
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.20 – 09.05
  • 2. 09.15 – 10.00
  • 3. 10.10 – 10.55
  • 4. 11.20 – 12.05
  • 5. 12.30 – 13.15
  • 6. 13.25 – 14.10
  • 7. 14.20 – 15.05
  • 8. 15.15 – 16.00
Iki pavasario (Velykų) atostogų liko
  • dien.
  • val.
  • min.
  • sek.